Retourneren

 
BINNEN HOEVEEL DAGEN MAG IK MIJN PRODUCT RETOURNEREN?

Wanneer u niet tevreden bent met een gedeelte of uw gehele bestelling is het mogelijk deze te retourneren binnen veertien (14) dagen. Deze 14 dagen gaan in op de dag dat u het product hebt ontvangen. Na het retour melden heeft u 14 dagen om het product te retourneren. Mocht de bestelling na het aanmelden van een retour na 14 dagen bij ons binnen komen kunnen wij deze niet meer aannemen.

 

HOE RETOURNEER IK PRODUCTEN?

Alle retouren moeten gemeld zijn binnen 14 dagen nadat het product is ontvangen. Het is toegestaan het product te openen te bekijken en te passen. Wij vragen u de producten hetzelfde te behandelen als u bij ons in de winkel zou doen.

In alle gevallen, verwijder NIET het Return-Label. Wij accepteren enkel met het Return-Label aan het product bevestigd.

Wanneer u een product wilt retourneren stuurt u een email naar [email protected]. Wij sturen u dan de benodigde informatie om de product(en) te retouren.

Wij accepteren enkel producten:

  • Met aangehechte labels.
  • In originele verpakking en verzenddoos.
  • Die niet gebruikt zijn. (passen is niet gebruiken)

Wanneer u de producten retourneert ontvangen wij graag uw Track&Trace code.

 

HOE ONTVANG IK EEN TERUGBETALING?

Wanneer een geretourneerd product is goedgekeurd ontvangt u zo spoedig mogelijk een terugbetaling. Deze zal via dezelfde weg geschieden als waarmee u uw aankoop heeft verricht.

 

WANNEER ZAL IK MIJN TERUGBETALING ONTVANGEN?

Wanneer een geretourneerd product is geaccepteerd (het product dient in perfecte staat te zijn met alle aangehechte labels) ontvangt u een email met daarin de bevestiging van de geretourneerde producten en het bericht dat uw terugbetaling binnen enkele dagen zal worden verwerkt. In tijden van drukte kan dit enige vertraging hebben. Alle bedragen worden in ieder geval binnen 14 dagen na retour ontvangen van het product terugbetaald. Onthoud dat banken/betaalproviders/ creditcardmaatschappijen verschillende verwerkingstijden hebben.

 

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR HET RETOURNEREN VAN HET PRODUCT?

Aan de procedure zelf zijn geen kosten verbonden, echter de kosten voor het retour sturen van de producten zijn voor de klant. De klant mag zelf kiezen met welke transportmaatschappij hij / zij dit zal terugsturen.

 

KAN IK MIJN PRODUCT RUILEN?

Helaas is het niet mogelijk uw product te ruilen. Wanneer u een product toch wilt ruilen verzoeken wij het product te retourneren. Daarna kunt u via de webshop de juiste kleur/maat bestellen.