IK HEB EEN KLACHT!
Stuur ons dan een email: [email protected]. Wij proberen alle klachten binnen 24 uur te behandelen (op werkdagen). Mocht het langer duren krijgt u hiervan een bericht van ons.
ZIT ER GARANTIE OP DE PRODUCTEN?
Er zit garantie op productiefouten en het materiaal. Wanneer er bij normaal gebruik binnen 2 maanden een mankement aan een van uw gekochte producten ontstaat kunt u contact met ons opnemen. Dsquared2 kiest aan de hand van het mankement of het product wordt vervangen of gemaakt. Na 2 maanden is het niet meer mogelijk om garantie te claimen.
U kunt enkel garantie claimen wanneer het product normaal gebruikt is. Enkele voorbeelden van zaken die niet onder de garantie vallen.
INTERNATIONAL
|
- Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik.
- Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten.
- Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud.
- Verkleuring of afgeven van schoenen aan andere producten.
- Ritsen, studs, kraaltjes en overige applicaties.
- Krassen op het product.
The warranty is available only to the original purchaser and is not transferable. No adjustment will be given without the original receipt of purchase and labels.
|
MIJN PRODUCT WAS KAPOT TOEN IK HET ONTVING! (DOA-DEAD ON ARRIVAL)
Dit is bijna onmogelijk omdat al onze producten gecontroleerd en gelabeld worden met ons 'Return-Label' voordat ze ons magazijn verlaten. Mocht u toch een DOA ontvangen hebben stuur ons dan een bericht binnen 3 dagen. Wij ontvangen graag foto's en een korte uitleg van wat de schade |
precies inhoud. Mochten wij binnen 3 dagen geen email van u ontvangen concluderen wij dat het product in goede orde is ontvangen. Het is dus niet mogelijk een DOA te claimen na 3 dagen. |